Debat forum



traditionens tro


Fra   :  Susanne Jølst

Dato : 2004-12-21
Vist   :  167 gange
Jeg har også holdt fast i familiens traditioner, men fra i år måtte de ændres.Siden jeg selv blev mor(15 år siden) har jeg lagt hus til juleaften og det gør jeg forsat også selvom jeg er blevet skilt, men i år skulle mine forældre lige pludselig vælge, at holde jul med min ene brors familie - de rejste i nat. Mine børn sagde øv, men mormor -morfar i slipper ikke, vi holder bare juleaften den 19.december - det var rigtigt hyggeligt, vi spidste anden, som var blevet stegt om formiddagen, idet vi altid bager vores julesmåkager i sidste øjeblik, samt laver julekonfekten sammen dage. Alle hygger sig i køkkenet og til sidst bliver træet pyntet af børnene. I skrivende stund er vi så ved, at forberede julefrokosten ( det er første gang jeg skal stå for den), som jo også er forflytte i år til dagen efter de alle lander efter en velfortjent ferie. Ps vi holder også juleaften den 24.december( børnenes far kommer også), men da står den så på kalkun for første gang,og ris à lament.Samt en masse råhygge, spil og julemusik. God jul til alle




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Julen"Debat forum hovedmenu