Debat forum



Hvad skal jeg undgå


Fra   :  Per (Webmaster)

Dato : 2007-04-28
Vist   :  2784 gange
På opfordring har jeg oprettet dette punkt med kulhydratfattig diæt. Jeg mangler dog lidt oplysninger om hvilke ingredienser som skal sorteres fra. Som jeg ser det så er det jo kun når der bliver brugt stører mængder at ingredienser med højt indhold af kulhydrat, eller er der ingredienser som helt skal undgås? Med venlig hilsen Per


Kommentar
Fra   :  Jeanette

Dato:
2007-07-30
Man skal undgå/nedsætte forbruget af kartofter, hvid pasta, hvide ris og hvidt brød. I stedet skal/kan man bruge søde kartofler, fuldkorns pasta, vilde ris og fuldkornsbrød. En kur/livsstil der beskriver det godt er "South Beach Kuren".


Kommentar
Fra   :  Chili

Dato:
2008-06-10
Jeg er så på atkins og har været det i 6uger nu og opnået et vægt tab på 16kilo. Jeg rører så slet ikke kartofler, pasta, ris, brød af nogen art eller sukker. Men til gengæld Det eneste jeg savner er at kunne købe atkinsprodukter i dk. Men jeg har dog fundet en sodavand som opfylder kravene coop spirit light.


Kommentar
Fra   :  Vibeke

Dato:
2008-08-26
Jeg er lige startet på kulhydratfattig for et par uger siden, og synes det går ganske godt. jeg læste Atkins-bogen for nogle år siden, men dengang kunne jeg ikke holde den fede mad ud. Nu laver jeg min egen version, lav kulhydrat, høj protein, og fedt "efter ønske/behov". Jeg synes, at jeg har set Atkins-produktet i Løvbjerg på Trøjborg i Århus, men jeg ved ikke, om denne forretning findes andre steder. Og har jeg ikke også set nogle Atkins-barer i Føtex?


Kommentar
Fra   :  

Dato:
2014-09-29
Hej Jeg har en træner som også har opfordret mig til at droppe Kartofler, ris, pasta, og brød af alle arter men efter en måned eller to på wok mad, og salat var min familie og jeg ved at være træt af den ensformige mad. mine problem pungter er: 1. manglende opskrifter 2. pige på 4 år som ikke kan udstå wok mad 3. svært ved at holde det når der er fødselsdage 4. hvis jeg tager mig en "fridag" fra omlægningen fordi vi tager ud og spiser eller er i byen så er det meget svært at holde fast når jeg er tilbage på omlægningen Hjælp hvad gør i andre ?? hvor finder i opskrifter??? hvad gør i med børne ??? hvad er det der Atkins???


Kommentar
Fra   :  kurt henriksen

Dato:
2015-06-13
Til indlæget: jeg har en træner. DET ER DA RET UANSVARLIGT AT SÆTTE 4 ÅRIGE PÅ SPECIELLE DIÆTER DER ER BEREGNET TIL VOKSNE OVERVÆGTIGE.ER BARNET OVERVÆGTIG SÅ SNAK MED EN LÆGE SÅ I ER SIKRE PÅ AT BARNET FÅR DE NØDVENDIGE STOFFER UNDER OPVÆKSTEN.




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Kulhydratfattig"Debat forum hovedmenu