Debat forum



Nachos


Fra   :  May-Britt

Dato : 2007-11-04
Vist   :  3300 gange
Vi er lige begyndt på en glutenfri kost - men føler lidt det er en jungle. Kender I til Nachos uden gluten. Jeg har købt nogle, men de indeholder tilsyneladende gluten selv om det ikke fremgår af ingredienserne


Kommentar
Fra   :  Solvej

Dato:
2007-11-30
Hej May-britt. Er også selv helt nystartet med glutenfri kost ( til min 11 årige datter) Ifølge vores diætist SKAL det oplyses i varedeklarationen, hvis der er gluten i en vare, så står der ikke noget, kan du roligt bruge det. - og ja, det er en jungle, man bruger pludselig meget lang tid på at handle!!


Kommentar
Fra   :  

Dato:
2008-02-16
kære Håber I kan hjælpe, for det er en ny verden for mig, jeg har både nikkel og glutenallergi, som giver eksem og vil gerne at jeg kan bruge det bedste mel både uden gluten og nikkel. tusind tak på forhånd. karen margrethe mail [email protected]


Kommentar
Fra   :  jette

Dato:
2008-11-20
Nachos er lavet af 100 % majs- så det skulle du kunne spise -- har godt set at der på billige produkter står spor af hvede -- den skal du undgå .. men eller dem jeg plejer at købe i rema 1000 de er 100 % majs -- og dem fra santa maria er også -- så guf i bare vider -




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Gluten - Fødevareallergi"Debat forum hovedmenu