Debat forum



Umulige reklamer.


Fra   :  Martin Vollert

Dato : 2018-03-18
Vist   :  801 gange
Håbløs lidl reklame der er lige nu. Hver gang man går til en ny side kommer den frem. Uanset og det er på forumet eller andet. Meget forstyrrende.. 👎


Kommentar
Fra   :  per (webmaster)

Dato:
2018-03-18
Hvis reklamen kommer frem hver gang, så tænker jeg at du har blokeret for cookies :)


Kommentar
Fra   :  Martin Vollert

Dato:
2018-03-18
Jeg blokerer kun for 3de parts cookies. Kan ikke forstå en hjemmeside med opskrifter har brug for at give min info ud til andre websites og websites som jeg ikke kender får lov at gemme cookies på min PC. Jeg har fuld forståelse for at i skal tjene penge på jeres bruger via reklamer. Men jeg har ikke mødt mange sites som kræver at du skal tillade 3de parts cookies for at fungerer. Det er sgu en ommer. Heldigvis er der andre mere fornuftige hjemmesider med opskrifter. Det her er jo grunden til at ad-blokker lever i bedste velgående.. Hilsen Martin Vollert.


Kommentar
Fra   :  per (webmaster)

Dato:
2018-03-19
Jeg tænker ikke der er mange der har deres eget system til levering af bannere???


Kommentar
Fra   :  Alex Monnerup

Dato:
2019-12-05
Jeg er også irriteret over disse helideers reklamer der fylder hele skærmen. Så meget, at jeg i et stykke tid helt har undgået at gå på links der henviser til jeres side. Så hvis I vil have at folk bruger jeres side, så få styr på det lort.




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Reklamer"Debat forum hovedmenu