Debat forum



Forslag til forbedringer


Fra   :  Per (Webmaster)

Dato : 2006-02-11
Vist   :  1506 gange
Så har jeg opdateret kategorien for æggeallergi, og har tilføjet nogle nye elementer, bla. denne hvor du kan komme med forslag til yderligere forbedringer


Kommentar
Fra   :  Anne-Sofie

Dato:
2006-07-14
Jeg finder det yderst mærkeligt at der er en opskrift under denne katagori "æggeallergi" indgår æg til pensling i en af jeres opskrifter.


Kommentar
Fra   :  Per (Webmaster)

Dato:
2006-07-23
Opskrifterne her er sorteret manuelt, det vil sige at jeg har været inde og kigge på hver enkelt opskrift, dette er et kæmpe arbejde, og ret søvndyssende og jeg kigger mest på ingredienslisten så jo der kan være opskrifter med æg som jeg har overset.

Men hvis der skrives en bemærkning om dette på opskrifterne det drejer sig om så vil jeg gå ind og fjerne disse fra denne kategori.

Jeg kan kun beklage disse enkelte opskrifter, men håber alligevel at denne kategori er til en hjælp.


Kommentar
Fra   :  Iram

Dato:
2007-08-21
Hej, Vil blot sige tak for en super side. Jeg har et barn med æggeallergi og er ofte inde og finde opskrifter her. Det er helt klart en stor hjælp.


Kommentar
Fra   :  Noura

Dato:
2007-10-05
Jeg synes at idéen bag denne hjemmeside er i top!! Jeg ville aldrig kunne bage en kage hvis denne side ikke fandtes for det er jo næsten umuligt, at finde æggefrie kage-opskrifter på nettet.. Synes jeg altså..




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Æg - Fødevareallergi"Debat forum hovedmenu