Debat forum



juleaften


Fra   :  Camilla

Dato : 2010-11-20
Vist   :  303 gange
Vores juleaften foregår sådan at vi hvart år skiftes til at holde jul med min mors familie og min fars familie. I år skal vi holde jul med min fars familie. Gæsterne kommer ca. kl 16.00 og indtil da hygger vi bare lidt rundt derhjemme. Eller min mor og far er begyndt på den dejlige julemad som består af Flæskesteg,and,sovs,brune og hvide kartofler og rødkål. Når gæsterne så kommer sidde vi alle bare og hygger med alt det der er blevet bagt i julen og hører dejlig julemusik. De ser som regl disney juleshow. Når kl er omkring 18. Er der julemiddag. Når folk så har spist skal der vaskese op mens andre begynder at dække bord til ris a'la mande. I ris a'la manden er der næsten altid 2 mandler i. Når så den er indtaget begynder de mindte at blive utålmodige så de begynder at lægge alle gaverne under træet. Også danses der rundt om trået, og det bliver altid rundet af med - nu det jul igen som danses igennem hele huset. Så laves der kaffe og alle finder et sted at sidde, Så er det så de mindre der dele alle gaverne ud til folk. Det er altid den mindste der starter med at åbne gaver, hvor det så afsluttes af den ældste.




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Julen"Debat forum hovedmenu