Debat forum



Nøddeallergi


Fra   :  Per (Webmaster)

Dato : 2006-05-12
Vist   :  1480 gange
Hermed nyt forum for nøddeallergi.

Vi har valgt at starte med skal vi kalde det hovedkategorien for nøddeallergi, hvor vi ønsker at frasortere alle opskrifter med nødder.

Da der er mange ingredinser som indeholder nødder eller så er det ikke sikkert at vi får sorteret alle opskrifter fra, men så håber vi at I har lyst til at skrive til os om disse ingredienser, eller skrive det som kommentar til opskrifterne som indeholder nødder.

Senere vil vi oprette punkter for specifikke nødder.

Per


Kommentar
Fra   :  Lisbeth

Dato:
2006-12-05
Hej Per hvor er det bare skønt med det initiativ i har taget med nøddefri opskrifter. Smilet var i hvert tilfælde stort da min datter og jeg opdagede sitet. Vi vil helt sikkert kigge ind jævnligt. En stor tak herfra. KH Lisbeth


Kommentar
Fra   :  Elsebeth

Dato:
2007-12-26
Jeg har lige fundet ud af at min 4-årige søn ikke kan tåle nødder, så vi er kommet på lidt af en opgave nu med at skulle finde produkter uden nødder og spor af samme som han kan tåle. Det gør mig virkelig glad at se der er kommet sådan et forum her på Kogebogen , for nu tror jeg slet ikke jeg behøver at være nervøs for hvor svært det måske bliver. Herligt og tak for det ;O)


Kommentar
Fra   :  Louise

Dato:
2010-08-08
Hej Elsebeth Som svær multiallergiker ved jeg hvor svært det kan være at finde det rigtige mad. Prøv evt. www.allergikost.dk Jeg har virkelig virkelig gode erfaringer med dem:D Der er endda nutella uden nødder - mums;) MVH Louise




Her kan du indlægge en kommentar til dette emne.

Dit navn Navn

Din kommentar





Tilbage til kategori "Nødder - Fødevareallergi"Debat forum hovedmenu